Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Rövid idézet egy fasza könyvből.Winston Groom-Forrest Gump

Gidazaj 2010.01.25. 15:24

"Hadd áruljam el:hülyének lenni nem piskóta ám!Az emberek folyton kinevetik,türelmetlenek vele és mindig cikizik.Asszondják,hogy a sérűltekhez kedvesnek kell lenni,de elárulhatom-ez nincs mindig igy.Mindegy,nem panaszkodom mert hogy is mondjam elég érdekes volt az életem."

Újra elkezdtem olvasni ezt a könyvet.Amikor elsőnek tanulmányoztam Forrest érdekes életét én is teljesen hülyére röhögtem magam.Oltári jó poénok,vicce helyzetek.A  "normális" emberek végülis a leghülyébbek:)!

Címkék: könyv forrest gump

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr781700912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása