Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

2009 nyara

Gidazaj 2009.07.20. 20:16

Elhanyagoltam a blogom.El is fogom majd továbbra is szerintem...Lehet.Általában mindig akkor irok amikor itthon vagyok napok óta és nem tudok mit kezdeni a szaros életemmel.

Gondok vannak.Lehet megszünik a munkahelyem a válság gerjesztőinek köszönhetően.Az összes szabadságomat kivetették már és most táppénzen vagyok legalább kéthétig.Tegnap elmentem a háziorvosomhoz és vázoltam neki mi a nagy melós helyzet.De amúgyis gyakran fáj a derekam és ezzel ki is irt.Mi lesz ennek az egésznek a vége...???

A szélsőségesek előre tőrnek egyre jobban egyre fitalabbak.Jó üzletté vált a gyűlölet.Iszonyú mennyiségű turul,magyarcimeres pólókat adnak el.Meg még a többi.Persze ezekkel semmi gond nem lenne met szépek és a hagyományok nekem is fontosak.Csak röhej,hogy mikre használják fel.Ássák elő az emberek a régi betyár ruhákat meg iilyen vitéz cuccokat és azokba nyomulnak:).Kérdésem a következő:Szakadt jobbágy ruhákban miért nem trappol senki????Vagy talán régen minden magyar vitéz,gróf,vagy  Tenkes Kapitánya,vagy betyár vol???Buga Jakab?:)Persze én amúgyis tojok a jobbra és a balra is.Basszák meg.Elegem van mindkettőből!!!!Idióta politika,faszbarmoknak való!

Elakarok kezdeni angolul tanulni.Egyre bagyobb az elhatározás bennem eziránt.Itt lenne az ideje itthagyni ezt a mocsarat és kicsit csak magammal foglalkozni,a jövőmmel.Persze eddig sem vittem semmire,meg ezután sem fogom de legalább lehet megkellene próbálnom valamerre nyitni.

Gyakran kijárok a Köröshöz,nagyon szupi hely!Eltudnám ott képzelni a jövőmet ha lenne rá lehetőségem.De mivel ezen a vidéken is irdatlan drágák a lakások igy ez is csak egy álom marad.Komolyan nem értem miért ilyen tetű drágák itt az ingatlanok Békés megyében!Nincs semmi munkahely,az utak középkori minőségűek,az emberek egyre hülyébbek!

A.W.:Volt pár fasza koncert meg kevésbé fasza.Talán az AORA Fest volt a legrosszabb az utóbbi időkben.De inkább azt is elakarom felejteni!pfffffff.Megjelent az új lemez 2-3 hónapja.Igazából szerettem volna ezekről irni sokkal többet de egy lusta lapostetű féreg voltam.Amugy jópár koncert elég kalandos volt az biztos.Megpróbálok irni minél többet ezekről és dokumentálni.Csak úgy,hogy meglegyen.

Az fix,hogy jobban rákell állnom az ének gyakorlására.Nemtudom ki hogy van ezzel,de néha majdnem elájulok amikor üvöltözöm.Kapaszkodom a gitár nyakába miközben leakarom orditani mindenkinek a fejét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr1001257350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása