Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Januári események 2009.01.19.---Visszatekintő a freeblogról.

Gidazaj 2009.07.20. 19:47

Szarul indult ez az év.Most nem akarok itt nyaffizni meg minden.De ez az Újév rögtön azzal indult,hogy a mostoha nagymutterom rosszul lett Karácsony hajnalban és elvitte a mentő.Kiderűlt,hogy valami bélrákja van ami már teljesen nagy,kiterjedt.Szóval 82 évesen nem tudják már műteni.Tegnap azaz 18.án elhunyt a mosdatás után a kórházban.Ennyi egy élet.Ha megöregedünk nem fogunk kelleni senkinek és le se tojnak a rokonok...Szar ez mert én birtam,meg amúgyis tisztelem az öregeket.Bár tudom,hogy ez egyáltalán nem trendi...Mikor rosszul lett alig tudtuk Anyuval feltenni az ágyra.Én még nem is láttam ilyet.Elájúlt akkor és azt hittük meg is halt.A hideg végig futott a hátamon miközben a viz meg folyt rólam,pffff.Mint még most is ha eszembe jut ez a ködös,hideg hajnal.

Más:Kikevertük a DALLAS demót.Szerintem fasza lesz.Elég beteges,kaotikus,idióta és idegesitő.Most hétvégén Pedig Pesten felvettük az új ANOTHER WAY lemez felét.De nagyon nehéz volt!Ez eddig a legnehezebb anyag.Kiderűlt valójában milyen béna vagyok.Várom már a végeredményt.

Volt Szegeden egy koncert január 2.-án ami szerintem nagyon faszkány volt.Remek bandák-IGOR,S.A.Y.,RÁKOSI.Találkoztam a jó öreg Öcsivel meg a Lipták tesókkal,akik igen elvoltak ázva!:)

Jó lett volna ha többet tudtam volna most irni meg érdekesebben.De nem megy.Kivagyok égve megint mint egy villanykörte amit nem cseréltek ki,hogy új fényre kapjon.Ez az élet annyira rövid meg tele van szivással,szemétkedéssel.Ezek mind kiteszik a nap 24 óráját!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr131257285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása