Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Április 23.A.W. visszaemlékezés 1. (freeblog-ról)

Gidazaj 2009.07.21. 07:35

HOLTÁGAK AZ ÁRTÉRBEN.

Egész héten nagy izgalomban voltam.Hiszen mégiscsak ez az első hivatalosnak csúfolandó lemezbemutató koncertünk és első nagylemeznek gúnyolt lemezünk.Ami végülis eléri a 20 perces álomhatárt!!!:)Kemény munka volt elkésziteni az egészet.Szóval elkérdzkedtem a munkahelyről délben mivel 19 órára odakellett érni Pestre az After Music-hoz.A tervem az volt,hogy visszazúzzok Békésről Békéscsabára bringával és indulás a lerohadt,lefosott,mocsok drága,igazi magyar valóságot tükröző vonattal.A bringás téma azért tünt okos döntésnek és ötletnek mert hazaakarok jönni az uccsó nemzetközi szerelvénnyel ami olyan hajnali kettő körűl van Békéscsabán.Na meg szeretek bringázgatni.Túl sok a száraz adat,hmmm.Életemben most vettem fel elöszőr ilyen láthatósági mellényt ami szerintem nagyon jó találmány.Azért is mert nagyon sok az értelemhiányos,idegbeteg faszfej autós és igy talán észrevesznek miközben telefonálgatnak...Bár a csajok elég jókat röhögtem rajtam mikor elzúzztam egy buszmegálló előtt,hehe.A Kobra persze velem volt,mint a képen is látható!

Szóval túléltem a vonatozást.A Random Chords-ék egy része már ott volt a klubban.Volt még valami más zenekar is a nevükre sajnos nem emlékszem.Ügyesek voltak,de nem az én világom volt a zenéjük.Ja,Golden Aces volt a nevük.A RANDOM CHORDS nekem nagyon tetszet.Koszos,zajos rock n roll keményen.A BÖILER-ből alakult ez a csapat.Hát nekem ez sokkal jobban tetszet.Nah,nagyon vártam ezt az estét és megérte bizony.Mivel sokan eljöttek és egy csomó ismerős is.Valamiért akkora energia szabadult fel mikor elkezdtük,hogy majdnem elájultam.Ugyanaz az érzésem volt mikor elkezdtük annak idején(2002)a zenekart és mennyire lesokkolta az embereket ez a gyors hardcorepunk zajolás:).Voltak elképedt arcok,haha.

Végre zsirkréta volt a hangzás is!Ez is igen ritka a klubbokban sajnos.Ami gáz meg vicces volt,hogy bár ez egy lemezbemutató buliként lett meghirdetve lemez egy darab sem volt sajnos.Nem készűltek el a boritók:).Na de emiatt is volt egyedi ez a lemezbemutató este:).Régi dalok is helyet kaptak a bulin persze.De mindig jó érzés új dalokat is játszani mert azok még frissek és nagyon izgalom meg néha kihivás is elnyomni úgy ahogy kellene...:).

A vonatomat persze alig értem el.Szokásos állapotok a vonaton.Gyanus román/török/stb emberek.De szerncsére nem ült be senki a fülkébe és bezértam az ajtót nehogy egy bajuszos román nő,vagy valami hasonló lény rám másszon.A következő emlék már az,hogy Békéscsaba és Békés közt taposom a pedált,villogok az új láthatósági mellényemben!Csak azt nem értem,hogy a picsába kerűl elő ennyi kóbór jános kutya???Egyszer alaposan belekellett húznom,hogy le ne kapjon a bringáról egy termetes keverék kutyadinoszaorusz!Elrontotta volna ezt a kellemes estét.Legjobb az volt,hogy valóban sok régi ismerős eljött és nagyon jól esett!Bár ingyenes volt a buli,lehet ha fizetni kellett volna belépőt lehet nem jöttek volna el ennyien...???Amit bánok,hogy egyetlen egy darab fotó nemkészűlt a buliról.Pedig ez volt az egyik legjobb koncertünk a 6 és félév alatt.Bezzeg a gyengébb bulikról van egy vagon kép.

Az a félóra amit játszottunk olyan csodálatos volt.Én csak ilyen félórákat akarok!Sokat és sokat!:)Nem pedig orrhúzókat és eltévedt arcokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr601258046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása