Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Egy pár kép

Gidazaj 2009.07.22. 06:03

Emlitettem valamelyik elöző bejegyzésmnél a békési vasúti kishidat.Anyu Békésen születet de már ő sem emlékszik arra,hogy ez a kisvasút üzemelt volna még akkor:(.Nagyon kiváncsi lennék milyen is volt fénykorában ez a jármű.De csináltam egy képet a hidacskáról.Ma igy igy fest(egészen friss kép,tegnap készűlt:))Sajnos benőtte a gaz...

 

Ha már ilyen békési,viharsarki érdekeségeknél járunk.Van egy réges-régi tank a helyi méh telepen.Kibringáztam és csináltam pár képet erről is.Nemtudom milyen tipus lehet.Szerintem valami régi szovjet cucc.Ott van eldugva mindenki elől.De ha figyelmes vagy akkor a keritésnél megpillanthatod az ágyú csövét.(Néhány ember a szájába is vehetné és durrrrrrrr!)

 

Gida akciócsoport.Megpróbálom becserkészni az objektumot.A háttérben néhány vasgyüjtő roma méreget de nincs para.

 

Itt már sikerűlt bekommandózni unokaöcsémmel Zsigikével:)Csinálni akartam volna olyan képet hogy pont eltaposs a lánctalpas de már elég gyanusan méregetek a méh telep melósai.Azt hiszem ez a tank tudná képviselni a mi Szent Fasztcore Háborúnkat:)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr311260215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása