Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

TANG.Egy zenekar ami megér egy bejegyzést

Gidazaj 2009.07.23. 19:10

Elég régen kaptam egyszer egy Tang cd-t még Miskolcon Pöpétől.Ő azt hiszem a Comity zenekartól kaphatta...Kicsit furcsán néztem a boritóra,hogy egy Lovemolition nevű kiadó adta ki.Ahogy hazaértünk Vésztőre és miután Mikó Tamás kidobott a retró merciből alig vártam hogy belefülelhessek az új cuccokban amiket akkoriban zsákmányoltam.Azt történt amit nem vártam.A többi cucc után csak betettem ezt cd-t lesz ami lesz.(Ez olyan 2003 körűl lehetett...)Azonnal padló!A hangulatom akkor is elég szar meg lehangolt volt és annyira megfogott ez a csapat azzal a 8 számos,érzelemdús,kiábrándultan álmodozós zenéjével!Elég ritka amikor egy lemez ennyire nagy hatással van rám.Azóta számtalanszor végighallgattam.Megtaláltam az oldalukat,be is linkelem,hogy nehogy kimaradjatok ebből!Még akkor egészen más volt ez az emo-s dolog is.Nem az öltözködésről meg a szar zenéről szólt.

Amikor átölel a lehangoltság és semmilyen zenéhez nincs kedv akkor érdemes belehallgatni ebbe a francia zenekarba.Persze csak ha a füled nem utasitja el a borús dallamokat.

www.myspace.com/maxitang

Abban az időben gyakran hallgattam még a TRAGIC VISION-t.Ami szintén általam nagyra értékelt zenekar és ott is király harmóniák voltak,vannak.Szerencsére játszhattunk velük jópár bulit és ezért szerencsés vagyok,de csak egyrészt ezért;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr81263567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása