Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

1.Békés Hardcore Feszt.július 26.,balhé,vasárnap

Gidazaj 2009.07.28. 16:38

1.Békés Hardcore Feszt!

Hát nehéz volt elhinni,hogy lesz valaha is ilyen itt szerény madzagos városunkban.De megtörtént és a vártnál sokkal többen jöttek el.Az most más kérdés,hogy miért jött.Mert volt aki fürödni jött,volt aki a zenekarokért,volt aki elrontsa mások buliját és kedvét.A zenekarok lehet nem a zenei izlésemnek voltak megfelelőek de én általában nem az alapján szoktam ezeket megválogatni.Ki jó arc és ki nem.Kb.ennyi.Volt a Hope To Belive,Over Promises,A.W.,SÚLY,Built For Life,Foolish.A szar hangzás ellenére lenyomta mindenki a buliját.Az amcsi zenekar meg a német banda lelépett mert szélsőjobbos arcok jelentek meg buli elején és a súly zenekar énekese is közéjük tartozott szemmel láthatólag.Senki nem számitott erre.Meg is értem,hogy elhúztak a helyszinről ami amúgy csodálatos hely.Mielőtt pálcát törne bárki is Békés felett,az itteni hardcorepunk,az a gyűszűnyi nem náci!Jó nem mondott senki ilyet,de tudom milyenek az emberek.Szeretnek sokkal tragikusabban leirni mindent.(Sajnos én is ilyen vagyok.)Tudom,hogy szarul esett az amcsi és a német bandának ez.Nekünk is volt részünk hasonlóban Szlovákiában.Mikor azt mondták minden magyar lop...stb.

Ettől az incidenstől eltekintve egy jó kis vasárnapi kirándulás volt.A francia Foolish zenekar egy igen pörgős hangulatú koncerttel vágtázott bele az éjszakába.Nem nagyon szeretem a skapunk zenéket de ez nagyon szimpatikus volt.Nem volt bunyó most,mint legutóbb a békési Dishonor bulin...Legközelebbi buli Békésen augusztus 15.-én lesz a Dánfoki üdülőben,kis szobában a TISZTÁN A CÉL FELÉ,ANOTHER WAY,BULIT FOR LIFE hármassal.Ha lesz valami itteni megmozdulás természetesen leirom ide.

Más:Hétfőtől megint melózom.De semmi extra,de elvagyunk még most.Szinte elviselhetetlen a meleg mikor hegesztek.Elég csúnyán nézek ki a műszak végére,csutakosan,koszosan,szarosan.Hiszen minden ilyen körülöttem.SZAR!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr321273944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása