Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Olvadó féknyom

Gidazaj 2009.08.03. 16:03

Pfffff.Nem könnyű.Fórró augusztus.Pedig augusztusban születtem.Bent a műhelyben ahogy unalomból nézegettem a pucércsajos naptárat jött a felismerés,hogy bizony egy évvel megint öregebb leszek:(.Ez van.Ettől még nagyobb szardarabnak érzem magam.Mindig ezek a visszatekintések a múltra.Összegzések.Átgondolások.Persze semmi látható fejlődés.Tényleg egy csúnya féknyom egy hatalmas bűzlő gatyán az egész.

Rávagyok kattanva a szomorkodós,elszállós zenékre.Ez részben Bandinak tudható be szerintem meg a Rosa Parks-nak.Bandi a blogjában csodálatos zenékről ir.Habár az ilyen zenékhez valami esős,ősszies,sötét idő passzolna.De olvadó féknyom egy hatalmas bűzlő gatyán az egész.Bandi remek és értékes blogja!Azonnal lessetek bele.

http://man-thing.freeblog.hu/
 

 

Ma tanultam megint valamit.Hogyan kell a munkát imitálni.Úgy tenni mintha rohadt sok dolgom lenne közben meg csak lógók.Azaz kimélem magam.Hiszen legtöbben igy csinálják ezt.Amivel nincs is semmi baj.Hiszen ennyi pénzért ennyit kell adni...Milyen lenne munka és számlák nélkűl élni valahol?Milyen lenne kis okoskák és seggfejek nélkűl élni és csinálni a dologaimat?Szerintem sosem fogok rájönni,meg nem is fogja hagyni ezt az élet.Azért is mert egy csúnya féknyom vagyok egy hatalmas bűzlő gatyán!

Régen olyan sok levelet irtam.Leveleztem jópár haverommal,barátommal.Hiányzik az a korszak.Milyen izgalom volt amikor vártam a leveleket.Pöpe kiváló gyilkos rajzai és gondolatai,Ati értékes gondalatai és remek zenéi.Srácok fanzine-jai,zenekarok interjúi...stb...Ez a tetű idő.Annyira rohan.Én meg csak ezen rágódóm.Végülis ezért kattogok ezeken a szomorkodós,merengős zenéken.Tény,hogy szeretek elsüllyedni a pesszimizmusom mocsarába.Elkell fogadni az idő nagy genyó arc.;)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr281286262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gallér Úr · http://www.prudblogzine.blogol.hu 2009.08.03. 21:52:28

Hallgasd meg a Vágtázó Csodaszarvas Ének a csillagokig című számát. Garantáltan helyre ráz. Tele van életerővel.

www.myspace.com/vcssz
süti beállítások módosítása