Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Hétvégi beszélgetés,koncert,sötét Dánfokon

Gidazaj 2009.08.17. 17:18

Tök véletelen összefutottam egy boltban egy régi kedves ismerösömmel.Elég régen nem láttam és amikor találkozunk nagy ritkán akkorát szoktunk dumálni!Csak úgy repkednek a nagy eszmefutattások!:).Birom nagyon ezt a csajt.Istenem ha fiatalabb lennék!

Szombat este kimentünk Békés Dánfokra a B.L.F. és a Tisztán a cél felé koncertre.Most nem is a koncert érdekelt első sorban,hanem hogy itt is dumálhattam végre egy jót és nem kellett hülyének érezni magam mikor kiöntöttem a belső szennygondolataimat.Felmentünk egy ilyen tetőterasz féleségre és azt vártuk szerintem,hogy mikor fog egy csillag végre agyonütni.Kiváncsiak voltunk milyen lehetne leugrani kb.30 méterről egy hatalmas szivacsra.Meg eszembe jutott megint,hogy szülinapom lesz.Egyre közeleg a vég:).Merengős éjjel.

Mivel igy elkalandoztuk az estét csak a Tisztán a cél felé banda buliját láttam.Az nagyon tetszet.Csipem az ilyen többnyire egyszerű hardcorepunk-ot!Szerintem picit furán érezték magukat.Mert ez egy tipikus Isten háta mögötti koncert volt a maga kisvárosi hangulatával.Ha jól emlékszem egy S.O.D. nótát is elnyomtak,de lehet most hülyeséget irtam.

Mivel nem volt kedvem bemenni szombaton dolgozni,elégé szemrehányóan néztek rám.De annyira nem érdekel.Sokkal többet ért ez a szombat bármilyen munkahelyi semmit érő dicséretért!Már irtam korábban Bölény Bagolyról.Sikerűlt elkapnom egy fotó erejéig a vén szarost,hehe.Ha normális meg jófej lenne az arc,semmi baj nem lenne vele.De Ő tényleg egy igazi láncfűrészes szerű gyilkológép!!!!!!!Majdnem elkapott ahogy sutyiban lefotóztam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr541315727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása