Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Dini a Gyalázatos,Unheard Call-os

Gidazaj 2009.08.21. 08:17


 
A következő kis beszélgetést Dinivel a Gyalázat és az Unheard Call zenekarok torkával készitettem.(Mellesleg én mindig azt hittem,hogy Dénes erdésznek tanul vagy az:))

 
Gida:Üdv Dini!Mi a helyzet a Gyalázat zenekar házatáján?Mennyire pörgött a legutóbbi split cuccotok?
A Panzerbastard splitből amit az amerikai kiadó küldött már mind elfogyott. Ki kellene adnunk sajátban, de ez anyagi okokból (csórók vagyunk mint az állat!) még mindig tolódik. Kellene keresnünk egy kiadót hozzá, aki vállalná, de ez ugye nem egyszerű...
Gida:Voltak más bandáid is,vagy a Gyali az egyetlen eddig?Vagy vannak ilyen terveid,hogy nyomasd a rockot valahol más formációban is?Pl.ilyen ULTIMÁTUM szerű bandában?hehe
A Gyalázat első inkarnációja, a Rohamosztag volt a banda, amibe beszálltam, akkor még más basszerossal, másabb zenével. A basszeroscserével lettünk Gyalázat, amikor Norbi beszállt. 
Nyár eleje óta az Unheard Call-ban is énekelek. (www.myspace.com/unheardcall) Mindenki nagyon jó haverom volt a bandában, szerettem a kezdetektől a zenéjüket is, megvettem az EP-t meg a pólót is, voltam próbájukon, úgyhogy amikor arra került a sor, hogy új énekest kellett keresniük, kurva jól esett, hogy rám gondoltak elsőként, és én örömmel el is vállaltam. A sürgősségi fogászaton vártam, hogy kihúzzák a bölcsességfogam, amikor kaptam a telefont Balutól, aki felvázolta miről is lenne szó, aztán egy óra múlva találkoztunk, megdumáltunk minden részletet, és ennyi. Mindig is szerettem volna egy olyan bandát, ami zeneileg közelebb áll hozzám. Az Ultimátum is ilyen :) Az első koncertem az Unheard Call-al augusztus 25-én lesz az FTK feszten a Dürer Kertben, már nagyon várom.
Gida:Ha jól tudom(márpedig jól,hehe)Te csináltad régebben a Knuckleduster fanzinet.Ennek hány száma jelent meg haver?Ma miért nem készitesz ilyesmit?
Jaja, érettségire tanulás helyett csináltam. Két számot élt meg, elég büszke is voltam rá anno, mert csak saját interjúkat jelentettem meg benne. Az első számban volt többek között Oxymoron, Real McKenzies és az inkriminált GBH interjú, a másodikban meg Only Crime, SOIA, Epoxies, Lower Class Brats és még sok más banda, saját írások nem nagyon voltak ha jól emlékszem, csak lemezajánlók, meg koncertélmények. Az igazság az, hogy időhiány/lustaság miatt aztán nem folytattam a dolgot. Nagyon sok barátot, kapcsolatot szereztem a fanzine-en keresztül az egész országból, ment a csereberélgetés, akkor sokkal több zine volt még. Letölthetők egyébként a fanzine.extra.hu oldalról.
Gida:Te most győri vagy pesti vagy amúgy?Hol szoktatok próbálni?
Már 3 éve BP-n élek. A Gyalázattal Győrben próbálunk, de a srácok időbeosztása miatt csak havi 1-2szer, ami szerintem kevés. Bár elég sok új számot írtunk már, nem olyan már, mint 6 éve mikor reggeltől estig a kibaszott szaunára emlékeztető garázsban zúztunk, igaz, akkor még mindenki tanult. Az Unheard Call-al kényelmesebb/egyszerűbb a dolgom, minden vasárnap próbálunk. 
Gida:Úgy tudom elég sokat sportolsz.Miket szoktál gyűrni?Sakk,dáma,pecázás,csúzli?:D
haha, igen, ezeket mind űztem kis szarosként. Sokat sportoltam, mindenfélét kipróbáltam, judo, kajak, tenisz, aztán a kick-boxnál kötöttem ki. Sajnos mióta BP-re költöztem, nem volt időm új egyesületet keresni, főállásban dolgozás, levelezőn diplomázás, zenekar és magánélet miatt sem. Most, hogy lediplomáztam, kicsit több idő fog jutni magamra, már ki is néztem egy klubot, de addig marad a gyúrás-futás kombó.
Gida:Emlékezetes az Aurórás eset.Mi történt azóta ezzel kapcsolatban?Persze ha nem túl tolakodó a kérdésem.
Kaptam pár fenyegetést, meg kaptunk gyűlölködő leveleket felettébb intelligens emberkéktől, de kb ennyi. Az auróra meg továbbra is egy kiváló szélsőjobbos "punk" rock banda :)) 
Gida:Van olyan Gyali koncert ami nagyon emlékezetes számodra és jó visszapörgetni újra és újra?Persze nem kunszentmártoni közös bulira gondolok:).De azért az is fasza volt szerintem!
Gida baszki, az a kunszentmártoni buli pl. pont ilyen! Először is, akkor játszottunk először veletek, és kibaszott jó hangulatú buli volt. Az Ossszián-os párnacsata? örökre beleégett az agyamba az a koncert. Van még kurva sok emlékezetes buli, mind mind más okból. Az első külföldi turnénk a Jack-kel, ami úgy kezdődött hogy egy barátunk véletlenül eltörte Fefe gitárját. A legutóbbi külföldi kiruccanás során a Squat Milada-beli koncertünk, amikor 4-szer hívtak minket vissza, és már az összes számunkat eljátszottuk, nem tudtunk mit elővenni a repertoárból...az első csepeli bulink...nagyon sok ilyen van. A turtnékat csípem a legjobban, folyamatos ökörködés, egymás basztatása és általában mindig jók a bulik is. 
Gida:Mi volt az első koncert amin voltál és torz gitár hasitott?Első punk kazi,vagy cd?
Az első kazi a Green Day Dookie-ja volt 10 évesen. Szarrá hallgattam. Aztán a bravo-ból megtudtam, hogy ők pánkok, a kisalföldben (helyi napilap Győrben) volt egy Auróra-Konflikt-Prosectura koncert meghirdetve, meg hogy ők is pánkok. 12 éves voltam ekkor. Elkéredzkedtem anyáméktól, azzal a feltétellel, hogy 10-re hazaérek, ami persze nem jött össze, éjfél után értem haza, a pogózásban elcsúsztam a sok sörön, aztán a fehér green day pólómon emiatt bakancsnyomok lettek. Anyámék meg azt hitték, hogy összevertek, mert minden jel arra mutatott, meg hát ugye tele voltak a végtagjaim kék zöld zúzódásokkal. Egyébként a koncerteket élveztem, de nem is emlékszem rájuk, inkább arra a befogadó közösségre, akik akkor a győri színtéren voltak. Jó, nyilván hozzátartozik, hogy egy 12éves gyerekhez mindenki máshogy viszonyul, de ilyen huszonéves srácok vettek az oltalmuk alá, egyből a kezembe nyomtak egy sört, megtanították hogy kell pogózni, aztán hazafelé mondtak egy csomó mindent, ami kurva izgalmas volt! Pl.hogy aznap valahol máshol volt Beatrice koncert Győrben, és hogy ha jönnek a nácik, akkor több irányba kell majd futni, meg hogy őket már többször megtámadták a kinézetük miatt, és hogy mindig legyen nálam kés, mert egy jó punknál mindig van, meg sztorizgattak a CPg-ről, régi bandákról, aztán később tőlük kaptam kazettákat, ment a másolgatás. Kurva jó volt végre tartozni valahova, nagyon közvetlen volt velem mindenki. Pár héttel később az Exploited koncertre azért nem engedtek el anyámék, mert nem értem haza 10-re, és amúgy is 10-kor kezdődött a koncert, addigra meg már egy 12 éves gyereknek az ágyban kell lenni, akár jó punk és hord magánál kést, akár nem :)
Gida:Neked is voltak a faladon ilyen régi Bravó poszterek?:)Green Day,Metallica,Megadeth,Pearl Jam,stb... Vagy nem irtál rajongói  leveleket amikor kissrác voltál ilyen nagy zenekaroknak,hogy Dolly Roll,R-GO,Első Emelet,Rapülők:).Nővérem kajak levelezett a Dolly Roll-al.Hehe.Amit néha nehezményeztem és nyomattam az arcába a kis Unitra magnón a Seputól az Arise albumot.
Haha, persze hogy voltak! Minden, ami Green Day volt, és el tudtam kunyerni az osztálytársak Bravojából, Popcornjából, 100xSzépjéből, az mind ott figyelt a falamon. Az Offspringet utáltam, mert beszóltak a Green Daynek, úgyhogy büntetésből nem tettem ki a plakátjaikat, sőt, egyszer beleköptem az unokatesóm egyik újságába, amiben ők voltak. Punk! :))
Rajongói levelet nem küldtem soha, a nővérem meg az East17-Boyzone féle vonallal kínzott, szerencsére két szobánk és két magnónk volt, és nem kellett sokáig elviselnem. 
Gida:Fitness kérdés!Metál Lady(Biró Ica) vagy Rubint Réka?Mellesleg én voltam anno Metal Lady koncin!Kemény volt és szexuál:)
Aztakurva, te kajak voltál Metal Lady koncerten??? Respekt. A lemezbörzén láttam az LP-t, baszdmeg, az a borító már maga kibaszott kemény volt. 
Bíro Icát választanám már csak pusztán ezért is, és mert Rubint Réka úgy néz, mint egy szorulásos levelibéka. 
Gida:Természetesen szoktam olvasni a blogod.Mostanában nem nagyon irsz...
Igen, sajnos pihentetni kellett azt is, mert nem jutott rá időm. Eredetileg azért kezdtem el, mert a melóban mindig volt egy fél óra szabadidőm, amit értelmesen akartam eltölteni, csak aztán jött egy új állás, bekövetkezett a szakdolgozatírás ideje, a diplomázás, államvizsga...szóval nem jutott rá idő, illetve nem is nagyon volt miről írnom. Biztos lett volna, de annyira nem tartottam akkor fontos dolognak, hogy leírjam az eseményeket. Most meg nyelvvizsgákra készülök, illetve fenn áll az esélye, hogy október 2-től munkanélküli leszek, szóval kérdéses, hogy mikor fogom folytatni. Van pár dolog a tarsolyomban, az egyik elég időigényes, de szerintem nagy durranás lehet belőle, meglátjuk, hogy alakul. Gondolkoztam még azon is, hogy a régi Knuckleduster-ös és Eightball-os interjúimat, írásaimat feltegyem-e a blogra, erről még nem döntöttem. Mindenesetre csak egy kis átmeneti szünetként szeretném kezelelni ezt az időt.
Gida:Visszakanyarodva a Gyalázatra.Mik az 5 éves terveitek?(Hatákonyabb termelés a gyártósoron a győri keksz gyárban?:)És ha még van valami amit hozzátennél e kis dumcsihoz...
Húha, szeretném én is tudni, hogy mi lesz velünk 5 év múlva, lesz-e még Gyalázat egyáltalán. 13 év azért már elég sok egy zenekarnak, nem? Szeretnénk kiadni végre a tavalyelőttre szánt Assassination-Gyalázat split-et, ami egy mexikói kiadó átbaszása okán azóta sem jelent még meg. Szeretnénk kiadni sajátban a Panzerbastard splitet, amiről már írtam fentebb, hogy tudjunk vinni koncertekre, mindenki kéri tőlünk, és kurva kellemetlen, hogy nem tudunk adni. 8 új számunk van, még kb ennyit szeretnénk írni, aztán kiadni az első full albumunkat. EU turnék, rengeteg koncert, valami fasza póló, kb ennyi van tervben, de remélem ezek minél hamarabb bekövetkeznek.Ja, és az AW-GUFU-Gyalázat-Freedom Is Lie splitet is meg kéne már csinálni végre, nem gondolod? :))
Egyszer voltam kissrácként a Győri Keksz Gyárban, kibaszott jó volt. A vaníliás karikát meg a balatonszeletet külön kérésre plusz tízszer mártották bele nekünk a csokiba, betegre zabáltuk magunkat. Lehet ezért ment csődbe a gyár, és kellett elköltözniük Fehérvárra, szóval a gyártósorról a Fegyelmező Részlegéket kérdezd meg szerintem, meg ők amúgy is working class-osok, nem? El tudnám képzelni, hogy ott tolja valaki közülük a többször mártott balatonszeletet videoton sálban :)
Gida:Jaja,lehet:).Mi itt a Csabai kolbász részlegen working class-olunk,Előre sálban:)!
kösz mégegyszer a lehetőséget Gida! Az oldalunk www.myspace.com/gyalazat email: gyalazat@ak47.hu a telefonszámom pedig 0670/5470379 Bárhol szívesen játszunk némi benzinpénzért. 
csoki
D.
Gida:Én köszönöm,hogy időt szántál rám!
Képen egy Gyalázat buli látható:)Mint bizonyitékul,hogy a Gyalázat ledarál öcsi!
 


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr341327305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.08.22. 11:26:44

"Mellesleg én mindig azt hittem,hogy Dénes erdésznek tanul vagy az:)"

Ezt honnan?! :D

Gidazaj 2009.08.23. 07:13:25

Hehe.Simán eltudlak képzelni Dini a Szomszédok sorozatban Trokán Péter helyére,mint főerdész:)
süti beállítások módosítása