Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

'90-es években

Gidazaj 2009.08.26. 17:57

Egész véletlen egy Pinkivel való msn-ezés közben feljött a szó a '90-es évek ifjúsági filmjeiről.Pár filmcim,stb.(Parker Lewis-mekkora volt,Szivtipró Gimi)!!!)Most ahogy meg újra leültem a gép elé megint a '90-es éveken agyalok.Furcsa,hogy eddig ezeken nem is töprengtem.Mert azért elég mozgalmas volt számomra az egész évtized.Az első szerelem,első csalódások,kirúgások,stb.Az első rockkoncert.Ami egy eredeti felállású Ossián buli volt!Most Dini kollega biztos irigy,hehe!Alig akartak elengedni rá.Az egész bulit végig fejráztam meg villáztam:).Kurva nagy élmény volt,annak ellenére hogy a mai Ossian már árnyéka sem a réginek.Akkor kurva sok ilyen nagyobb koncerten ott voltunk persze a haverokkal.Pokolgép,Metál Lady,Sex Action,Moby Dick,Akela.Huhh,de régen volt.Azután meg jött a pánk meg a VHK meg a csónaklakk és onnan nem volt visszaút a magyar élmetál világába:)!!!A nyers erő,szókimondás,arcba mászás.

Párszor kidobtak a középsuliból is.Nagyon nehezen akart menni nekem a suli.Tele volt a suli hülye barmokkal.Milyen sokat is jártam horgászni,mint szinte minden kisgyerek ott felénk.Az első dobgitár,amit tényleg elkellett volna dobni:).Idétlen próbálkozások rajta,na nem mintha ma jobban menne a dolog!Valamiért kurvára akartam egy zenekart.Egy olyan bele a pofájába minden köcsögnek a környéken tipusút.Egyszer meghallottam egy kalóz Sepultura koncertkazin a Discharge feldolgit és teljesen kibaszott az addigi világomból.Elkezdtem kutakodni punk kazik után meg környékbeli punk zenekarok után(Ifjú Gárdisták,Wagadogu,Bates Motel).Jött a Bad Religion.Kész passz.Ilyen dallamokat!Hihetetlen!Onnantól nincs szinte megállás...A Discharge nóta óta még jobban utálom ezt a tetű világot és az okos nagyképű idióta faszbarmokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr691340254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása