Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

2010.Szeged,Garabonciás.Az év első bulija.

Gidazaj 2010.01.27. 16:34

Már nagyon vártam az év első koncertjét!Ismét a vonatot vettem igénybe a célállomás elérésére.Sajna a blicc most nem volt olyan szerencsés,mivel Hódmezővásárhelyen leszállitott a kaller:(.Lebuktam,hogy nincs végig jegyem igy nagyvonalúan felajánlotta azt a lehetőséget,hogy vagy leszállok a következő állomáson vagy pedig megbüntett.Mondom jólvan bazdmeg,Te nem tudod kivel állsz szembe,a blicc zenekar oszlopos figurájával,Te tetű:).Végülis nem volt baj,időben megérkeztem Szegedre ahol már az állomáson várt Máté és Öcsi kézenfogva.Lementünk próbálni Öcsiék próbatermébe,ahol elég béna voltam meg picit zavart hogy a szomszédból teljesen átszűrödik egy másik zenekar próbája.Akik baszottúl bevoltak rugva meg rá is játszottak szerintem.A Garabonciást nem mindig csipem.Most viszont gecijó volt ez a koncert,ahol olyan bandák léptek fel mint a Lépéselőny,Yack,Another Way,Liberal Youth.Viszonylag sokan voltak,pláne hogy előző nap egy olyan koncert volt ami igen népszerű bandákat vonultatott fel.Felmentünk,lenyomtuk a bulit.Egy kalappból sorsoltuk ki melyik dalt játszuk el:).Minden banda nagyon odatette magát.A Liberal Youth pólót pedig sikerűlt végre bezsákolnom Bercitől:)!Volt sok ismerős,sőt Békésről is átjöttek Marciék.Végre egy olyan szegedi buli volt,ahol szuper volt a hangzás.Ez nagyon ritka sajnos.Hiszen tudjuk mindannyian mennyire fontosak a kemény gitárriffek!!!!!!!!!:)

Hajnalban iszonyú hideg volt.Az állomás csak 4-kor nyitott ki az új menetrend miatt.Addig teljesen átfagytunk Mátéval.Sajna meg is lett a következménye és gecire megfáztam.

A következő buli február 5.én lesz Székesfehérváron a Pucokban.Olyan bandákkal mint a Lépéselőny,Golden X,YACK,Motivation...

Na meg ne felejtse senki,hogy febrúár 20.-án lesz az első békési buli!Built For Life,A.W.,Lépéselőny,utó-Pia:)..hahaha

Címkék: koncert első way 2010 another

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr521706817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allinthehead 2010.02.01. 16:44:29

tegnap kaptam a szomorú hírt hogy az Utó-Pia zenekar feloszlott:(((( meghalt a békési pánkkkzene.. hehe
süti beállítások módosítása