Otthon a világ végén

Gida

Gondolatok,zajok,képek

Kommentek

Linkblog

Feedek

Üreső

Gidazaj 2010.05.30. 08:45

Teljesen megszoktam már,hogy esik.Szerintem megdöntöttem az egyéni rekordomat abban,hogy hányszor áztam el egy évben.Pedig még csak most lesz juniús.Ez a tavasz is úgy elrohant,hogy nincs is idő felfogni mi is történt ezalat a 3 hónap alatt.Volt minden az tuti.

Ez az egész tavaszi fáradtság duma meg klisé  eddig annyira hidegen hagyott meg baromságnak tartottam.A helyzet  az hogy egész tavasszal végig olyan álmos voltam meg fáradt,fáradékony.Fogytam is elég sokat.Ez szar.Visszakell szereznem régi önmagamat nincs mese:)!

A munkahelyre jönnek szép lassan az újabb emberek.Van közte pár normális figura.Jó lenne minél többet tanulni itt mindenből és tovább lépni a picsába.Érnek itt is ingerek,haha.De nem olyanok amikre én vágynék,hehe.Basszus,30-40 évet leélni egy ilyen helyen ennyi pénzért és nulla megbecsülésért.Nem akarnám!Most nézzétek meg ezt a képet-M.bácsi és A.bácsi a két öreg rocker melós 40 év munka után még mindig egy ilyen tetű helyen.Vigyázva arra hogy ki ne szúrja őket az igazgató a kamerában hogy picit lapitanak:):

Múlthéten kint voltam a békéscsabai piacon ilyen ócskás részen.Ahol persze a legnagyobb kincsek szoktak lenni!Felleltem egy elég rossz állapotban lévő akusztikus gitárt.Már régóta szeretnék egyet,meg disznek is jó lenne...Ismét összehozott a sors egy iszonyat nagy barommal.Az eladója elkezdi ecsetelni,hogy mennyire jó ez a gitár és hogy ezt direkt 5 húrosra gyártották!!!!Mert a hangszerboltos is azt mondta neki,hogy ritka és sokat érő darab:).Hahah,jól átverték a faszit.Egy lepukkant ős csehszlovák gitárféleség volt amiről hiányzot a 6.ik kulcs:).Néha megrökönyödöm,hogy milyen arcokkal hozz össze a sors.

Az angoltanulással még mindig nem haladok:(.A fenébe,hogy lehetek ennyire lusta meg nyafogós!!!???Inkább fényképeznék meg mennék világot látni vagy ilyesmiféle....

 

Címkék: eső

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gida.blog.hu/api/trackback/id/tr662041587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása